İletişim




Cep: 0533 420 38 33
Ev : 0262 422 15 63

7 yorum:

    On 29 Temmuz 2008 00:19 Adsız dedi ki...

    sayın şefim,hiç değişmemişsiniz.her zaman birşeyler üretiyorsunuz.sitenizi dolaştım.çok güzel olmuş.size naçizane bir sorum olacak.orman yangınlarında uygulanan mücadele yöntemleri(türkiyede)sizce nasıl, yeterli buluyormusunuz?.yoksa kökten değişmelimi?
    saygılar
    Oktay BOLAT
    Y/S BÇVŞ

     
    On 2 Ekim 2008 17:31 Adsız dedi ki...

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

     
    On 2 Ekim 2008 17:33 Adsız dedi ki...

    Ahmet Bey merhaba, çok güzel bir site hazırlamış olduğunuzu defayeten telefon konuşmalarımda dile getirmiştim.Bunu mail yolu ilede dile getirerek sizi birkez daha kutlamak isterdim.
    Yıllardır güzel şeyler yaptınız ve yapmaya devam edeceksiniz çok çok başarılar diliyorum.

    İsmail YAZAN
    İtfaiye ve Güvenlik Müdürü

     
    On 23 Ekim 2008 10:37 Adsız dedi ki...

    hocam iyiki varsınız inanın siteyi görünce hiç şaşırmadım.teşekkürler başılar.


    Cem GÖKTÜRK
    Y/S KD.ÜÇVŞ.

     
    On 5 Kasım 2008 15:32 Adsız dedi ki...

    yangın söndürme ile ilgili proje tasarımlarım var-fikir tasarım. ev-konut-işyeri v.b. vakfınızla yapabilirmiyiz

    e-mail: aliseckin_58@hotmail.com

     

    yazılarınızı takip ediyoruz bu işe gönül vermiş insanları görmek bizlere gurur veriyor bizde sizlere teşekür ederiz GEBZE İTFAİYE GRUP AMİRLİĞİ olarak sizlere yardıma her daim hazırız.Gebze İtfaiye Grup Amir Yrd.Nihat AVCI nihat4176@hotmail.com

     
    On 26 Ocak 2009 17:24 Adsız dedi ki...

    SEVGILI ARKADAŞIM
    MESLEK YASANTINDAKI BU MUCADELEN BENIM NAZARIMDA HER ZAMNA TAKDIRE ŞAYANDIR.İNANIYORUM KI ÇOK DAHA GUZEL GUNLER SENİ BEKLİYOR,SİTEN ÇOK GÜZEL OLMUŞ.BASARILARIN DEVAMINI DİLİYORUM,SİVİL HAYATTA BASARILI OLAN ARKADASLARIMIZ GENÇ MESLEKDASLARIMIZA ÖRNEK OLMALIDIR
    SELAMLAR
    ZEYNEL TULA
    C.E