Hakkında


KİŞİSEL BİLGİLER:
Doğum yeri ve yılı: Balıkesir-Gömeç 1960
Medeni Durumu: Evli
Üç çocuk babası

EĞİTİMİ:
Dz. K.K.lığı Makine sınıf Okulları Yangın Y/S NBC Branş Ast. Sb. 1979
Yangın Öğretmeni
Nükleer Biyolojik Kimyasal Maddeler Savaş Uzmanı ve Öğretmeni
Anadolu Üniversitesi Halkla İlişkiler Fakültesi Mezunu 1999
Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Mezunu 2007

ALDIĞI ÖDÜLLER:
Deniz Kuvvetleri Makine Meslek Yüksek Okulunda Okutulan Yangın Branş kitaplarının Yazılımı Nedeniyle Verilen Takdirnameler.
Deniz Kuvvetleri Komutanı Tarafından Verilen Üstün Hizmet Belgesi
Çalıştığı Kurumlar Tarafından Verilen Takdir ve Teşekkürler.
ÇOSB İşletmelerinden 150 ye yakın Adet Teşekkür ve Takdir

BİLDİĞİ DİL:
İngilizce

İŞ DENEYİMİ:

Deniz Kuvvetleri 22 Yıl yangın - yara savunma – N.B.C Astsb. lığı
Deniz Kuvvetleri 11 Yıl yangın - yara savunma – N.B.C Öğretmenliği NBC Uzman Ast.Sb.lığı
Deniz Kuvvetleri Makine Meslek Yüksek Okulu Sınıf Öğretmenliği
Subay, Ast subay Kursları Yangın-Y/S. N.B.C.müfredat programları hazırlanması ve öğretmenliği.
Çerkezköy Organize Sanayi Bölgesi İtfaiye Amirliği 2003 -
Türkiye’mizin ilk ISO 9001 Kalite belgeli İtfaiyesini hazırlamak.
Türkiye’de Diplomalı Yangın yeri Araştırmacı Bilirkişisi
( Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Bilimler Enstitüsü )
Yangın proje danışmanı
Afet Yöneticisi Eğitmeni ve afet durum yönetimi eğitimcisi.

ISO 9001 İç Denetçisi

KATILDIĞI TOPLU ETKİNLİKLER:
Subay, astsubay, Er,yangın- Y/S. N.B.C.kurs ve seminerleri
Üst Düzey Şirket Yönetimi personeli, İşçi ve Görevlilere Eğitim ve Seminerler
Yüzlerce Firmaya ve Yaklaşık 65.000 Kişiye yangın eğitimi.
A.B.D. Deniz Kuvvetlerinde Yangın ile ilgili çeşitli Kurslar .
Türk Milli Prodiktive Merkezinin Bir Çok Kursuna katılım

ÜYE OLDUĞU KURUŞLAR:
TEMAD
TÜYAK Türkiye Yangından Korunma Vakfı Üyeliği
TÜYAK Türkiye Yangından Korunma Vakfı Bilim Kurulu üyeliği
TSE Ayna Komite Üyeliği

ÜYE OLDUĞU GRUPLAR, ORGANİZASYONLAR:
meraklilar@yahoogroups.com
toksikoloji@yahoogroups.com
afettr@yahoogroups.com
http://groups.yahoo.com/group/yangin/
http://groups.yahoo.com/group/isig/


BASINDAN HABERLER:














































































2 yorum:

    On 3 Ağustos 2008 11:19 Adsız dedi ki...

    Ahmet bey merhaba
    Güzel bir site hazırlamışsınız. Sizi tebrik ediyorum. Aynı yolun yolcusuyuz. Kimya mühendisiyim, İstanbul ve Kocaeli civarında Yangın üzerine bilirkişilk yapıyorum. Siteyi çok beğendim. Başarılar diliyorum. İleride inşallah sık sık görüşürüz.
    TURGUT CIRGAOĞLU
    turgutc@mynet.com

     
    On 22 Eylül 2008 21:34 Adsız dedi ki...

    Merhaba Ahmet Abi
    Ben daha önce sizinle telefonda Yangın Olaylarında Olay yeri inceleme Hakkında Görüşmüştüm. Sitenizi çok beğendim ve bütün arkadaşlara tavsiye ediyorum, bizim için iyi bir örneksiniz sizi takdir ediyor ve takip ediyoruz,
    Saygılarımla
    Çetin KUR
    Donanma Yangın Okulu
    Yangın Eğitmeni
    cetinkur@gmail.com